Bakgrunn

lørdag 13. februar 2010

Herre tøfler i dobbelt raggegarn.

For å få den rette størrelsen, ble det endel opprekking før jeg ble fornøyd.
Endelig fikk jeg tilpasset mønster på heklede dametøfler, til herre!
Mønster fant jeg på Drops Design. garnstudio.com

Jeg brukte heklenål nr. 7 og dobbelt raggegarn; de bør nå være relativt slitesterke! :D
Gikk med nesten 4 nøster: flott for garnslankere ;D
Enkle å lage og dermed raske ;D
Her står de i all sin pryd; synes de ble bra, jeg!
Holder på med et par til dame i Oda fra Europris:
Der har jeg valgt enkelt garn hn.nr. 7; blir deilige å ha på foten!
God helg! brito

2 kommentarer:

  1. Hei, og takk for gode råd i bloggen min. Herlige sokker!! Direkte innbydende om jeg må si :) Men du, bor du virkelig så nære vannet?
    Jeg blir litt svartsjuk, for det er drømmen min.
    Ha ei fin uke:)))

    SvarSlett
  2. Takk, Karin!
    Ja, det er faktisk så ;D
    Herlig sommerstid med deilige timer på terassen, mulighet for å fiske litt, ta båten en liten tur og bade...gleder meg til sommeren;
    kom snart da, sommer :D
    brito

    SvarSlett