Bakgrunn

torsdag 3. september 2009

Stuen er endelig ferdigmalt!

Her ser du utsnitt av resultatet. Var veldig spent på om den blå fargen ble for kald..Er litt usikker ennå, med det ble som jeg håpet: mer luftig og rommet virker større!

Grunnen til at jeg valgte denne fargen er at jeg ville ta inn litt av utsikten: himmel og sjø. Dette fungerer godt synes jeg her jeg sitter og ser ut.



For å bøte litt på at det kan virke kaldt, tenkte jeg å sy veggteppe og løper i varmere farger. Har valgt å ta opp det brune i møblene, og spe på med en aldri så liten kvikkis av en farge bare for å bryte!

Her ser dere stoffvalget mitt:


Istedet for maritimt blått (vi bor i vannkanten) fant jeg to fantastiske stoffer i brunt. Så nå er det bare til å gå igang å sy! Har ikke bestemt meg ennå for hvordan mønsteret skal bli, så det får være en overraskelse til meg selv ¨fnise¨ ;)



Ha en fortsatt fin dag mine venner ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar